Propoganda (Asmalı Mescit / İstanbul)

By . - 03:30



Kuzenim ve en yakın arkadaşımın doğum günü organizasyonu için iyi ve güzel bir mekan arıyordum. Sağolsun kız arkadaşım tavsiyesi ile mekanı görmeye ve rezervasyon yapmaya gittim. Organizasyon Cumartesi gecesi olacağı ve kalabalık olacağımızdan ötürü önden gidip hem istediğim yeri ayırtmak hem de mekanı görmek istedim. Salı günü öğle saatlerinde görüşmek için mekanı gittim. Yer olarak İstiklal Caddesi üzerindeki Suriye Pasajının sokağının sonunda sağ tarafta iki katlı bir mekan.

Yetkili olmamasından ötürü o gün ve saat de organizasyon olup olmadığını öğrenemedim ama hem yeri görmüş hemde kafamda istediğim masayı oturtmuştum.

Gün içinde arayarak yetkili ile konuştum ve 20 kişilik grup rezervasyonunu yaptım. Sadece saat 24.00 kadar üst kat da kalabileceğimizi ve daha sonra DJ başlayacağı için aşağıda devam etmemiz gerektiğini söylediler. Zaten benim orayı seçmemdeki sebeplerden biri gece club tadında DJ çıkması ve geceye devam edebileceğimizdi. 

Cumartesi günü gelip çattığından saat 17.30 sıralarından mekan yetkilisi beni arayarak 20 kişlik yer veremiyeceğini biraz daha ufaltmamız gerektiğini söyledi. Organizasyona 4 saat kala ve rezervasyonu 4 gün  önceden yaptırmış olmam hiç önemli değişmiş gibi telefondan ukala ve umursamaz bir tavır ile bunu teklif ettiler. Tabiki kabul etmem mümkün değildi ve ufak bir tartışa sonucunda ''yaaa tamam ben ayarlıycam'' tepkisi alarak telefonu kapadık.

Yaşanan bu sorundan sonra içime sinmemesinden ötürü 20.30 da organizasyondan 1 saat önce mekana gittim. Üst katta yer ayırtmıştım ve herşey hazır gibi görünüyordu. İki doğum günü olmasından iki farklı ve büyük pasta yaptırmıştım onları teslim ettim ve sonra beklemeye başladım.



Organizasyon saati geldi pastaları kestik ama üst katta bizden başka kimse yok. Koca kat boş fakat bizi bir kenara sıkıştırmışlar. Bunun yanında işletmenin yetkilisi olsun ve garsonlar olsun(biri hariç) suratlar beş karış neden geldiniz bakışları. Sunum yaparken suratler yerle yeksan. Havayı durduk yere germeye devam ettiler sağ olsunlar.

Pastaları kesilit dağıtıma başladıklarında her tabağa bir çatal lokması boyutunda koyarak dağıtmaya başladıar. Dilim değil yanlış anlaşılmasın. Kocaman aldığımız iki pastadan bize ufak lokmalar ile dağıtım yapmaya karar vermişler. Yetmiyormuş gibi fazladan istediğimizde de suratlar asılıp zoraki getirmeye başladılar. Tamam yani alın bir pasta sizin olsunda birinide biz yiyelim.Kendi pastamızı bile zor yedik resmen.

Saat 22.45 olduğundan garson yanıma gelerek saat 23.00 da burada organizasyon olduğunu ve aşağıya bizi almaları gerektiğini söylediler ve tadını kaçırmaya başladılar. Kendileri bana başta 24.00 demişken 22.45 de resmen kalkın gidin demeye getirdiler.Kalabalık grup olmasından kibarca olmayacağını ifade ettim ve 23.30 dan önce kalkmıyacağımı söyledim. Ama asıl vurgunu sona saklamışlar. Asmalı dahil Beyoğlu'daki bir çok mekana gimişimdir. Türkiye'de bir çok il de çeşitli club, restaurant ve lüks mekana gitmiş, bir süre Avrupa bir süre Amerika'da yaşamış ve halende gezen biri olarak bir çok eğlence mekanına gittim. Fakat hayatımda %20 sevis ücreti ilk defa burada gördüm.Zaten o saatden sonra söyleyecek sözüm kalmadı. YOK ARTIK dedim. 

Mekanın menü ve yemeklerine gelirsek. Menü benim ve tüm arkadaşlarımın düşüncesi ile yetersiz ve pizaları kötü. Başlangıçlar yetersiz porsiyonlara girmiyorum. İçki opsiyonları var fakat bira içecekseniz sadece 3 opsiyon mevcut. Bunun sebebini sorduğumda Efes grubu ile çalışıyoruz dediler. İyi tamam dedim Bomonti Filitresiz,Efes Malt,Mariachi, Draft bira v.b. ürünlerde Efes'in.Gelen cevap ''İşletmeci bira satmak istemiyor o sebepden az ve sadce 33'lük var.'' Yani müşteri talebi falan önemli değil işletmecinin gönlü istemiyor. İllaki yabancı içki içelim onda da tüm bardak vişne suyu az votka olsun. Yani bunada diyecek sözüm yok.

Yani neresinden tutsam elimde kalan bir yer oldu. Yazdıklarımdan fazlası vardır eksiği yoktur.Artık karar sizin.



Editör : Geheimnes

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum